Uppdragsgivare: Stavsnäs båtvarv och sjömack
Case: Grafisk profil och webbproduktion
Omdefiniering av varumärke
Från Stavsnäsmacken till Stavsnäs Båtvarv och Sjömack.
Stavsnäsmacken, känt för sin tradition och expertis inom båtvård och service, önskade en modernisering av sitt varumärke för att bättre spegla företagets kvalitet och utbud.
Uppdraget omfattade en översyn som bland annat inkluderade:
– Utvecklingen av en ny grafisk profil
– Skapandet av en ny logotyp
– Webbdesign och lanseringen av en ny webbplats med en användarvänlig design, som både förbättrar användarupplevelsen och optimerar sidan för sökmotorer. Detta gör det lättare för kunder att hitta och interagera med företaget online.
– Grafiska mallar, att använda av kunden. För att möjliggöra enkel och enhetligt skapande av marknadsföringsmaterial.
– Design och produktion av vepor för kraftfulla, visuella budskap.
Stavsnäs Båtvarv & Sjömack
Erbjuder allt som hör småbåtslivet till. Småbåtsvarv med försäljning, service och reparationer av utombordsmotorer.
Sjömack med butik och SeaSea Servicepoint med hundratusen artiklar i sortimentet.