Uppdragsgivare: Angelica Almqvist
Case: Varumärkesgenomgång med ny grafisk profil, logotype samt webbproduktion och fotografering
Omvandling av Hela Du till Angelica Almqvist
Hela Du, ett etablerat friskvårdsföretag med fokus på coaching, behövde hjälp med en varumärkesgenomgång som sedan resulterade i ny webb, i två omgångar, och nya företagsbilder.
Efter ett tag återkom kunden och ville ompositionera sig på marknaden, från ett företagsvarumärke – Hela Du – till ett personligt varumärke – Angelica Almqvist.
Detta krävde en omvandling av varumärkets identitet, digital närvaro och serviceerbjudande som vi fick förtroende att göra återigen.
Arbetet inkluderade bland annat utveckling av ett nytt visuellt språk som representerar kundens personliga varumärke, inklusive en logotyp som fångar essensen av hennes erbjudande och vision.
Vi uppdaterade webbplatsen, som vi tidigare skapat med medlemssidor, betallösning och olika kategorier för blogg, kurser och retreats. En ny design implementerades, men samma funktionalitet för medlemssidorna behölls.
Medlemsplattformen tillåter användare att registrera sig, logga in och få tillgång till exklusiva kurser och material. Denna funktion inkluderar även en betalningslösning för enkel hantering av prenumerationer och köp.
Genom sin plattform kan Angelica erbjuda sina kunder personlig utveckling genom onlinekurser. Plattformen är utformad för att vara användarvänlig och lättillgänglig för alla medlemmar.
Angelica Almqvist
Angelica har mer än 20 års erfarenhet av friskvård och arbetar som Transformativ Coach, Mentor, Föreläsare och Podcast värd